Spørgsmål og Svar

 

Jeg skal bruge adressen nu, hvor lang tid tager det før jeg kan komme igang?

Svar: Så snart du har fået bekræftelse fra os, normalt samme dag eller indenfor 24 timer, efter at du har indsendt scannet legitimation pr email.

Hvilke legitimation skal I have, for det er en gyldig bestilling?

Svar: Personlig legitimation dvs pas eller kørekort, pas hvis det er fra udlandet, samt adressebevis : kopi af el-regning, sundhedskort eller udskrift af folkeregisteret. For firma kræves CVR nummer og legitimation for ejerne, hvis det er flere end en ejer.

Er adressen officiel?

Svar: Ja, hvis du har fået bekræftelse fa os, kan du benytte adressen som selskabets eller firmaets officielle adresse ved registrering hos Ehvervsstyrelsen, Skat m.m

Hvordan fungerer telefonservice?

Svar: Bestiller du telefonservice, kan du viderestille din firmatelefon til os, når du har behov for det. Ønsker du et særligt nummer (f.eks hvis du selv svarer din mobil, men vil viderestille et fast nummer), kan vi benytte en udbyder, hvor du får eget firma telefonnummer med viderestilling. Abonnement og samtaler betaler du selv.

Hvordan betaler jeg?

Svar: I Danmark via Netbank eller ved Sepa overførsel, eller fra udlandet ved Sepa overførsel eller Paypal. Forudbetaling, minimum 3 måneder. Vi tilbyder p.t. en måned gratis ved et års forudbetalt abonnement. Du får en faktura fra os, inden du skal betale.

Er 12 kroner  per svar ikke dyrt?

Svar: De 12 kroner per svar er ikke blot for at fremsende email, det kan også sendes direkte om du vil, men det er ekspeditionstid ved f.eks modtage orde eller besked pr telefon, indtaste den i en email og fremsende – eller i andre tilfælde scanne indkommet post og fremsende per email. Du har altid muligheden for at afhente post eller få telefonen viderestillet – det kan måske være en besparelse, men så skal du jo i stedet beregne din egen tid til det.

 

Kontakt os, hvis du har spørgsmål…